شهرستان ها

اسکان مسافران در راه مانده در مجتمع‌های میان‌راهی آستان قدس رضوی

مدیر موسسه موقوفه خدمات زائر بنیاد کرامت رضوی گفت: با توجه به بارش برف و سرمای شدید در استان، آستان قدس رضوی مجتمع‌های میان راهی خود را برای اسکان اضطراری مسافران فعال کرد.


به گزارش ایلنا از مشهد، مدیر موسسه موقوفه خدمات زائر بنیاد کرامت رضوی گفت: برای خدمت‌رسانی به مسافران در جاده‌های منتهی به مشهد مقدس، بازدید لازم از مجتمع‌های میان‌راهی انجام و تمهیدات اقدامات لازم اتخاذ شد.

وی افزود: تامین سیستم‌های گرمایشی، فراهم کردن آب گرم، مفروش کردن فاصله پارکینگ‌ها تا مکان اقامت و همچنین برف‌روبی مجتمع‌ها، از جمله اقدامات انجام شده طی این بازدید‌ها بود.

وی بیان کرد: همچنین طی هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های خدمت‌رسان و مسئولین محلی هر مجتمع، خدمات ویژه‌ای برای زائران و مسافرانی که در مسیر‌های جاده‌ای گرفتار شده‌اند و نیاز به کمک دارند ارائه می‌شود.

مدیر موسسه موقوفه خدمات زائر بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: در جوار مجتمع‌های میان‌راهی، ایستگاه‌های هلال احمر، اورژانس جاده‌ای و گشت‌های پلیس نیز مستقر است و خدمات مورد نیاز زائران را ارائه خواهند کرد. هچنین طی هماهنگی با هلال احمر، پتوی مورد نیاز جهت اسکان مسافران نیز تامین خواهد شد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا