شهرستان ها

اشتغالزایی برای جوانان کرمانشاهی در اولویت قرار دارد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت صنایع مختلف برای اشتغالزایی، گفت: اشتغالزایی برای جوانان کرمانشاهی در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم عصر سه شنبه در نشست ستاد اقتصاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه که با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان، رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه و نمایندگان بخش خصوصی و با محوریت ساماندهی تولید و تهیه لباس فرم و لباس کار موردنیاز ادارات و ارگان‌های دولتی و مجموعه‌های غیر دولتی برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان کرمانشاهی اولویت اصلی استان کرمانشاه است و همه باید در برابر این مهم احساس تکلیف کنند.

وی بکارگیری رویه‌ها و رویکردهایی همچون مشتری مداری، توجه به سلیقه مردم، کیفیت مناسب، خلاقیت در تولید، تبلیغ هوشمندانه و قیمت مناسب را لازمه حضور موفقیت در بازار داخلی و خارجی دانست و افزود: تولید بی کیفیت و بازاری، رقابتی نبودن قیمت‌ها، تخریب برندهای کرمانشاهی و رفتارهای نامناسب با مشتریان بزرگترین تهدید برای تولید و اشتغال استان کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: هنگامی که اتحادیه‌ها تهیه یک سفارش را می‌پذیرند باید با کمک بهترین واحدهای تولیدی عضو مجموعه کالای مورد نظر را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت تأمین کنند تا یک حلقه ارتباطی پایدار میان بخش تولید و بازار مصرف شکل بگیرد.

امیری مقدم با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از تولیدات متنوع و با کیفیتی برخوردار است که به شکل مناسبی معرفی نشده است، تصریح کرد: باید این برندهای کرمانشاهی با دورنمای صادراتی به بهترین شکل به دنیا معرفی شوند.

وی عدم آشنایی با ظرفیت‌های تولیدی کرمانشاه را دلیل خرید کالاهای مشابه از دیگر استان‌ها دانست و گفت: دفترچه جامع معرفی تولیدات باکیفیت استان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف باید در شکل مناسبی تهیه شود و در اختیار مجموعه‌های مختلف دولتی و خصوصی قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: در راستای کمک به تولید و اشتغال نیازهای استان کرمانشاه در بخش‌های مختلف باید با اولویت تولیدات استان تأمین شود.

امیری مقدم بر حمایت از اتحادیه دوزندگان استان در راستای تأمین نیازهای حوزه لباس کار و لباس فرم ادارات و دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف در استان، گفت: بخش پوشاک استان یک حوزه بسیار اشتغال زا است که در صورت حمایت‌های لازم علاوه بر ظرفیت فعلی پنج هزار شغل توان ایجاد صدها شغل خانوادگی را هم دارد.

وی تاکید کرد: اتحادیه دوزندگان علاوه بر تأمین نیازهای استان باید به سمت صنعتی شدن، برندسازی و تولیدات صادرات محور گام بردارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا