شهرستان ها

اشتغال در حوزه آبزی‌پروری اردبیل تقویت می‌شود

اردبیل – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان در دستور کار استانداری است و در این زمینه اشتغال در حوره آبزی پروری تقویت و حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان عصر پنجشنبه در بازدید از طرح دانش بنیان و مشاغل خانگی در اردبیل اظهار کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت‌های بزرگی در حوزه دانش بنیان و فناوری در استان شکل گرفته و درصدد رفع موانع و مشکلات و بهبود شرایط فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام مسئولان استانی باید به منظور رفع مشکلات تولیدکنندگان حوزه شیلات گام بردارند، خاطرنشان کرد: صنعت آبزی پروری علاوه بر اینکه ارزآوری خوبی برای اقتصاد کشور و استان دارد می‌تواند در اشتغال و تامین معیشت بسیاری از مردم استان تاثیر مثبت داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه باید مسئولان نسبت به رفع مشکلات آبزی پروری اقدامات اساسی انجام دهند، گفت: ما نیز برای رفع مشکلات و معضلات مربوطه کنار آن‌ها هستیم و در راستای رفع مشکلات و موانع بر سر راه صنعت آبزی پروری گام برمی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر در این بازدید مدیرکل شیلات استان نیز اظهار کرد: در شرایط موجود اقتصادی کشور و نیاز مبرم به اشتغالزایی و ارزآوری، گسترش کسب و کارهایی چون پرورش ماهیان زینتی داریم.

محمد الله‌بخش خاطرنشان کرد: پرورش زالو و جلبک و صادرات آن می‌تواند بازار مناسبی ایجاد کرده و زمینه را برای ایجاد درآمد و رونق اقتصادی فراهم آورد.

وی هر نوع حمایت در راستای رفع موانع تولیدکنندگان در شرایط مهم امروز جامعه را گام مهمی در شکست برنامه‌های دشمنان کشور دانست و تصریح کرد: هرگونه تولید داخلی قدمی روبه جلو برای تحقق شعار سال است و دراین زمینه آبزی پروران استان با توجه به جایگاه مهم آنان در فعالیت‌های شیلاتی استان نقش مهم و ارزنده ای دارند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا