شهرستان ها

اشتغال در مازندران رشد یابد/صنایع تبدیلی نیاز اساسی

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار برنامه ریزی برای رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح سه شنبه در دیدار نوروزی با مسئولان استان خواستار عملیاتی کردن شعار سال سد و گفت: سال گذشته پرتلاش بوده است.

وی با عنوان این که سال قبل ملت مجروح، غصه دار، موفق، مهربان و امیدوار بوده است، اظهار داشت: باید برای تحقق شعار سال جاری تلاش کرد.
وی با اظهار این که مازندران نیازمند پل‌های روزگار و زیرگذر اساسی است، گفت: دولت باید این نیازمندی‌ها را ببیند.
وی با اشاره به افت و ضرر باغداران گفت: اکنون که روزنه‌های صادرات باز شده است و باید برای پیشگیری از ضرر باغداران برنامه ریزی کرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان این که از رشد منفی به ۳.۵ درصد رسیدن اتفاقات خوبی است، صنایع تبدیلی و شناسنامه دار شدن محصولات از نیازهای استان است و باید به سمت تولیدات رفت.
آیت الله لائینی یادآور شد: در مسائل فرهنگی نیز نیازمند. کار جهادی هستیم و باید حرمت ماه رمضان نگه داشته باشد و به حجاب و عفاف نیز توجه شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار این که مردم مازندران دیندار، ریشه دار و بافرهنگ هستند، از مسئولان خواست تا نظارت ویژه ای بر بازار و اصناف داشته باشند.
وی با اظهار این که سرمایه‌های معنوی خوبی در منطقه دودانگه وجود دارد، تاکید کرد: باید مسئله یابی درستی برای رفع نیازهای این منطقه صورت گیرد.
وی با اشاره به درویش بودن انتخابات در سال جاری گفت: باید بررسی‌های لازم صورت گیرد تا مردم انتخاب خوبی داشته باشند و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهم است.
آیت الله لائینی با اشاره له این که در حوزه اشتغال و جمعیت دچار. مشکل هستیم خواستار برنامه ریزی برای ارتقای آن شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا