شهرستان ها

اشتغال زایی برای هزار و ۸۵۹ نفر توسط ۳۰۰ پایگاه مقاومت بسیج محلات

بیرجند-فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: طی ۶ ماه گذشته اشتغال زایی برای هزار و ۸۵۹ نفر توسط ۳۰۰ پایگاه مقاومت بسیج محلات در خراسان جنوبی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهدوی بعد از ظهر پنج شنبه در شورای اداری خراسان جنوبی بیان کرد: بسیج در همه فراز و نشیب‌های کشور از اقتصادی، امنیتی و دفاعی پای کار آمد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در عرصه محرومیت زدایی نیز بسیج اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است، گفت: در راستای اعتلای بسیج راه اندازی ۱۲ قرارگاه در کشور برنامه ریزی شده است.

مهدوی با تشریح برخی از این ۱۲ قرارگاه چون قرارگاه علمی، قرارگاه دفاعی و… بیان کرد: اگر امروزه انتفاضه سنگ تبدیل به مقابله با اشغالگران با موشک شده است به واسطه همین تفکر بسیج و استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های محرومیت زدایی گفت: در روستاهای خراسان جنوبی در قالب فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی به سمت تبدیل شدن

به روستاهای بدون بیکار رفته‌ایم که اتفاقات ارزنده‌ای در این حوزه رقم خورده است.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تنها ۳۰۰ پایگاه بسیج مقاومت محلات ما با فعالیت‌های خود طی ۶ ماه برای هزار و ۸۵۹ اشتغال زایی کردند.

مهدوی با تأکید بر اینکه در راستای فعالیت‌های اجتماعی زمینه ترک اعتیاد هزار و ۵۳۹ نفر را فراهم کرده‌ایم، اظهارکرد: همچنین زمینه مصالحه بین هزار و ۳۶۳ زوج که اختلاف داشتند را فراهم کردیم.

وی در بحث قرارگاه جهاد تبیین ادامه داد: ما در حوزه جهاد تبیین کم کاری کرده‌ایم که موجب شد برخی جوانان ما با شبهه افکنی های دشمن راه خطا بروند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اما اقدامات تبیینی باعث شد علی رغم خواست دشمن در سالگرد اغتشاشات اتفاق خاصی رقم نخورد، گفت: قرارگاه جهاد تبیین در خراسان جنوبی از دوماه قبل فعالیت خود را با ۶ کارگروه آغاز کرده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا