شهرستان ها

اشتغال ۱۰۰۰ فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: یک هزار نفر فناور، تحصیل‌کرده و دانش آموخته در پارک علم و فناوری استان مشغول فعالیت هستند.


به گزارش ایلنا، جواد نوری نیا، در گفت و گو با خبرنگاران از استقرار ۹۵ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی خبر داد و گفت: حدود یک هزار نفر فناور، تحصیل‌کرده و دانش آموخته در پارک استان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه رویکرد پارک علم و فناوری استان، راه اندازی مرکز رشد مشترک با دستگاههای دیگر است، گفت: پارک در حال حاضر مراکز رشد مشترکی با منطقه آزاد ماکو، مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی، جهاددانشگاهی، دانشگاههای آزاد و صنعتی راه اندازی کرده است.

نوری نیا اظهار کرد: در طرح دستیار فناور از ۲۳ دانشجو به مبلغ ۳ میلیارد ریال حمایت شد.

وی با اشاره به بهره مندی ۲هزار و ۲۹۲ نفر ساعت از دوره‌های آموزشی پارک علم و فناوری استان جهت توانمندسازی نیز گفت: خدمات مشاوره‌ای از دیگر خدماتی است که در حوزه‌های مختلف توسط پارک ارائه می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان با اشاره به عملکرد صندوق پژوهش و فناوری استان در سال گذشته افزود: ۴۹ شرکت از حمایت ۲ هزار و ۸۷۵ میلیون ریالی بهره‌مند شدند.

وی فراهم آوردن امکان حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌ها از دیگر خدمات پارک علم و فناوری است که نمایشگاه ارمنستان در شهریور ماه برگزار می‌شود و تاکنون ۸ شرکت برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا