شهرستان ها

اشرار مسلح در اردبیل روانه زندان شدند

اردبیل-فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: اشرار مسلح در اردبیل با اقتدار نیروهای امنیتی دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد تقوی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد درگیری، پرونده رسیدگی در دستور کار مأموران امنیتی استان قرار گرفت و ۲ نفر از افراد شرور که با تیراندازی باعث اخلال در نظم عمومی شده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

وی با بیان اینکه در این درگیری ۲ نفر نیز مجروح شده بود، افزود: با توجه به متواری بودن و اختفا متهمان با اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان مخفیگاه آن‌ها که در یکی از محلات حاشیه شهر اردبیل بود در عملیاتی غافلگیرانه با هماهنگی مراجع قضائی شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز از متهمان کشف شد که برخورد پلیس با هرگونه ناامنی و شرارت قاطعانه خواهد بود و مسببان آن به سزای عمل خود خواهند رسید.

سرهنگ تقوی با اشاره به اینکه امنیت و آسایش عمومی جزو اصلی‌ترین اولویت‌های دستگاه قضائی استان است، گفت: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و ارازل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هر گونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا