شهرستان ها

اصناف در خط مقدم اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها هستند

شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه خط مقدم اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، اصناف هستند، گفت: این قشر همچنان مانند سابق رعایت حال مردم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خانی شامگاه یکشنبه در گردهمایی اتحادیه‌های صنفی شهرستان شاهرود به میزبانی کانون بسیج بیان کرد: خط مقدم اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، اصناف کشور هستند و همه باید دست به دست هم دهیم تا این اقدام ارزشمند به نتیجه مطلوب برسد.

وی با بیان اینکه قوه مقننه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار قوه مجریه و ریاست جمهور هستند، ابراز کرد: صنعت، اصناف و کسبه ما باید همچون گذشته کمک و مساعدت کنند تا امروز فشار و سختی به مردم و قشر ضعیف منتقل نشود.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه ما امروز باید در سختی‌ها و مشکلات اقتصادی در کنار مردم و یار و همراه آنها باشیم که کسبه و اصناف نقش بسیار مؤثری در این میان دارند، افزود: دولت و مجلس مصمم هستند تا از این شرایط سخت عبور کنند و به لطف خدا نیز عبور خواهیم کرد ولی نیاز است تا اصناف، کسبه، شرکت‌ها و کارخانجات ما در این میان همراه مردم باشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا