شهرستان ها

اصناف متخلف استان سمنان ۱۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند

سمنان- سرپرست معاونت اقتصادی استاندار سمنان از انجام ۷۰۰ مورد بازرسی اصناف و تعزیرات در ماه گذشته در سراسر استان خبر داد و گفت: اصناف متخلف ۱۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند.

محمد رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تمهیدلات اندیشیده شده در زمینه مدیریت قیمت و عرضه و تقاضای گوشت در استان سمنان، تاکید کرد: در آخرین نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان مقرر شد تا رصد مدام از سوی جهاد کشاورزی در زمینه گوشت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه این رصد در زمینه گوشت قرمز و سفید و همچنین نحوه عرضه در سراسر استان سمنان شکل خواهد گرفت، افزود: نارضایتی‌هایی در رابطه با گوشت در استان سمنان پدید آمده بود که تلاش داریم شرایط را مدیریت کنیم.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری سمنان گفت: مجموعه تعزیرات حکومتی در ماه قبل ۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی استان داشتند که منجر به صدور به جریمه‌هایی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان شده بود که نشان می‌دهد عزم جدی برای مقابله با تخلفات وجود دارد.

صادقی با بیان اینکه حمایت از هیئت‌های مذهبی در ماه محرم از دیگر موضوعاتی است که در ستاد تنظیم بازار استان سمنان به آن پرداخته شده است، ابراز کرد: تأمین اقلام مورد نیاز هیئت‌ها اعم از برنج، شکر و.. با تخصیص خوبی همراه شده و مجموعه جهاد و اداره کل تبلیغات اسلامی در این باره به صورت مشترک تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا