شهرستان ها

اطلاعیه آماده‌باش شورای هماهنگی بحران پاوه صادر شد

کرمانشاه- در پی ورود سامانه بارشی جدید به جو منطقه اطلاعیه آماده‌باش شورای هماهنگی بحران پاوه صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان پاوه در اطلاعیه‌ای خطاب به همه دستگاه‌های اجرایی و شهردار این شهرستان عنوان کرد:

با اعلام هواشناسی از بامداد روز پنج شنبه (حدود ۳ بامداد) شاهد بارش برف و باد تند و کاهش برودت هوا خواهیم بود. بنابراین ضرورت دارد، همه دستگاه‌های اجرایی در آماده باش باشند و مکلفند اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای را اجرا و عملیاتی کنند.

در این اطلاعیه آمده است: ادارات دولتی (به جز دستگاه‌های خدمات رسان) با یک‌ساعت تأخیر کار اداری را در روز پنجشنبه آغاز کنند و دستگاه‌های اجرایی، مدارس و مجموعه‌های ورزشی مکلفند پس از ساعات اداری مصرف برق و گاز را به صفر برسانند.

در این اطلاعیه نیز خطاب به مردم آمده است، با مصرف بهینه گاز و مدیریت دمای منزل مانع از قطع احتمالی گاز شوند و با مشارکت و ایفای سهم شهروندی در مدیریت معابر شهرداری‌ها را در مدیریت اداره شهر یاری و همراهی کنند.

در این اطلاعیه به احتمال یخ زدگی لوله‌های آب، کنتورها و تانکرهای ذخیره آب و لزوم عایق کاری که مانع از ترکیدگی و شکستگی آن شود اشاره شده است.

در پایان این اطلاعیه از مردم خواسته شده از خروج غیر ضرور از منزل (به ویژه سالمندان عزیز) و تردد برون شهری حتی المقدور خودداری و در موارد ضروری زنجیر چرخ و لباس گرم همراه داشته و از پر بودن باک بنزین مطمئن شوند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا