شهرستان ها

اعتبارات ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ماه جذب شود

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت جذب اعتبارات ۱۴۰۰ تا شهریور ماه امسال، گفت: با مسئولانی که اعتبارات را جذب نکنند به عنوان ترک فعل برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی چهار محال و بختیاری با بیان اینکه ۷۰ تا ۸۰ درصد استان کوهستانی است، اظهار کرد: این مهم بر مسئله اشتغال تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه برخی طرح‌های استان در قانون بودجه دیده شده‌اند، عنوان کرد: این طرح‌ها ماده ۲۳ را نیاز دارند که متأسفانه این مهم تا کنون انجام نشده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه طی هفته آینده باید ماده ۲۳ پروژه‌ها گرفته شود، مطرح کرد: کمبود منابع باید از طریق فروش املاک مازاد رفع شود.

حیدری ادامه داد: طی ۱۰ روز آینده املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید مشخص شود تا به بودجه ۱۴۰۱ الحاق گردد.

وی به جذب ردیف ملی اشاره کرد و گفت: سهم هر دستگاه در این زمینه مشخص شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه جذب بودجه ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ماه امکان پذیر است، مطرح کرد: اگر مدیری این مهم را پیگیری نرود به عنوان ترک فعل پیگیری خواهد شد.

حیدری به عدم تحرک مدیران در جذب اعتبارات اشاره کرد و افزود: مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند به همین منظور پیگیری امور جذب باید با دقت و سرعت انجام شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا