شهرستان ها

اعتلای رسانه‌های انقلابی کشور به جهاد تبیین کمک می کند

همدان- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تلاش برای برنامه ریزی در جهت اعتلای رسانه‌های انقلابی کشور کمک به جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاج بابایی در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه‌های انقلاب اسلامی باید به سمت تخصص و کسب دانش حرکت کنند، ادامه داد: تلاش می‌شود تا مسائل رسانه‌های کشور حل شود..

وی با اشاره به عدم تصویب طرح جامع رسانه‌ای کشور، افزود: در مجلس شورای اسلامی و با کمک تشکل‌های انقلابی نظیر بسیج رسانه باید شرایط حداقلی لازم برای جامعه رسانه‌ای کشور تأمین شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تلاش برای برنامه ریزی در جهت اعتلای رسانه‌های انقلابی کشور کمک به جهاد تبیین است.

لزوم تعیین تکلیف نظام جامع صنفی رسانه

در ادامه، مسئول بسیج رسانه کشور نیز در این نشست با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف نظام جامع صنفی رسانه، گفت: تا زمانی که این مسئله تعیین تکلیف نشود، مشکلات صنفی رسانه غیرقابل حل خواهد بود.
عباس محمدیان ادامه داد: جهاد تبیین امروز وظیفه اساسی رسانه‌های انقلابی کشور برای مقابله با تهاجم هوشمندانه رسانه علیه زیرساخت‌های معرفتی مردم است.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا نظام جامع صنفی رسانه‌ای به دغدغه جدی نمایندگان تبدیل شود.

مسئول بسیج رسانه کشور، ایجاد نظام مسئله محوری را مطالبه جدی رهبر انقلاب از رسانه‌ها برشمرد و گفت: مسئله محوری تخصصی در رسانه‌های کشور می‌تواند به حل گره‌های کور و مشکلات بر زمین مانده مردم کمک کند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا