شهرستان ها

اعزام ۲ هزار نفر به راهیان نور از خراسان شمالی

بجنورد- فرمانده سپاه خراسان شمالی از اعزام حدود ۲ هزار نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: این سفر تحت پروتکل های بهداشتی خاصی صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل فرجی صبح یک شنبه در ستاد پشتیبانی و هماهنگی راهیان نور خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیش بینی شده طی سال جاری حدود ۲ هزار نفر تحت عنوان اردوی راهیان نور به مناطق ۸ سال دفاع مقدس اعزام شوند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا این سفرها تعطیل شد اما با بهبود شرایط و با اعمال پروتکل‌های خاص این سفرهای معنوی باری دیگر رونق خواهد گرفت.

وی افزود: البته بخشی از فعالیت همچنان به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

فرجی در ادامه با اشاره به اهمیت تبیین دفاع مقدس و روحیات مجاهدان، گفت: دشمن به دنبال ناامیدی مردم است و در این شرایط بیان الگوهای موفق جنگ تحمیلی می‌تواند باعث افزایش امید جوانان و نوجوانان شود.

فرمانده سپاه خراسان شمالی بیان داشت: دشمن یک جنگ تبلیغاتی و ادراکی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته و در این جنگ برنامه‌هایی همچون راهیان نور می‌تواند توطئه دشمنان را خنثی کند.

وی در پایان گفت: مسئولان در قبال خون شهدا وظیفه دارند لذا با تبیین آرمان آن‌ها می‌توانند وظیفه خود را تا حدی انجام دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا