شهرستان ها

اعضایی که گوشی تلفن همراه دریافت کردند قیمت آن را بپردازند/ هر کسی از قانون سوءاستفاده کند به مردم اعلام می کنم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ،املاک و امور حقوقی شورای شهر شیراز با اشاره به مسئله اخیر گوشی های تلفن همراه اعضای شورای شهر شیراز گفت: این موضوع آزمایش و تجربه بدی بود و چشمان تیزبین و نظارت عالمانه مردم و بخصوص نسل جوان را نشان داد که ارزشمند است .

عضو شورای شهر شیراز :


به گزارش ایلنا، سید ابراهیم حسینی در نطق پیش از دستور نود و هفتمین صحن علنی شورای شهر شیراز افزود: به یکایک اعضا شورا و مردم اخلاقا وکالت می دهم که اگر کوچکترین کار خلاف و یا سواستفاده از قانون از من دیدید ریاست شورا و شهردار آن را اعلام کنند اما از همین تریبون می خواهم اگر کسانی خواستند از قانون سواستفاده کنند به مردم اعلام می کنم کما اینکه موارد متعددی بوده که  برای رعایت حال شورا  سکوت کردیم و بیشتر از این ظلم به مردم  را بر نمی تابم.

وی تاکید کرد: مسیر اجرای عدالت قانون است و بدون قانون مناسب عدالت اجرا نمی شود و بارها بر این تاکید کردم که هرچه تجربه کار در شورا بیشتر شود ضرورت رعایت فانون سخت تر می شود.

حسینی ادامه داد: علاوه بر قانون گریزی با پدیده ای مواجه هستیم که باید به همه اعضا شورا،هیأت رییسه و ریاست شورا هشدرا دهم که در داخل شورا و خارج عواملی هستند که با تفسیر خاص قانون به مقاصد خود رسیده اند و امروز که مسیر را بسته دیدند دنبال تفسیرهای دیگر هستند.

وی گفت: هماهنگونه که اجرای قانون مهم است سوءاستفاده و تفسیر غیرصحیح از قانون هم مضر است.

حسینی افزود: بنابراین انتظار است به گونه ای برنامه ریزی شود که احساس زیان به عده ای به احساس بهره برداری برای عده ای تبدیل نشود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ،املاک و امور حقوقی شورا گفت : تقاضا دارم از همه مردم که به این نظارت پیش از گذشته ادامه دهند و این به مصلحت همه است اعضای شورا از وقتی متوجه حساسیت  موضوع شدند اکثریت اعضا گوشی را پس دادند و همراه هستند که به گونه ای عمل شود تا شاهد این مسایل نباشیم.

حسینی یادآور شد: از نظر افکار عمومی این مسئله کافی نیست و برداشت این است که به اموال عمومی خسارت وارد شده است لذا پیشنهاد دارم اعضایی که گوشی دریافت کردند قیمت آن را بپردازند تا مردم اقناع شوند و حتی اگر این تلفن ها برای کار باشد وقتی که مردم نمی پسندیدند بهترین کار این بود که پس داده شود.

 

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا