شهرستان ها

اعلام آمادگی وزیر دفاع برای احیای واحدهای نیمه تعطیل در قزوین

قزوین- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دیدار با نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس آمادگی این وزارتخانه را برای احیای واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار آبنوش در دیدار با امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تقدیر از اقدامات شده وزارت دفاع در دولت سیزدهم اظهار کرد: یکی از مهم ترین این کلیدواژه های سخنان مقام معظم رهبری خطاب به مسوولان تلاش، خدمتگزاری و در تراز انقلاب اسلامی بودن مسئولان است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است تا در انتخابات پیش رو پیام های مقام معظم رهبری را نصب العین قرار داده و فردی را انتخاب کنیم که مخاطب این پیام ها باشد.

آبنوش ضمن اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در حوزه صنعت و همچنین کارنامه درخشان وزارت دفاع در حمایت از طرح ها و ایده های دانش پژوهان خواستار نقش آفرینی بیش از پیش این وزارتخانه در رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان قزوین شد.

در ادامه امیر محمدرضا آشتیانی نیز ضمن تبریک مجدد انتخاب آبنوش به نمایندگی مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با برشمردن سابقه درخشان ایشان در طول دوره مسئولیتی در سطح استان و کشور حضور آبنوش در مجلس را منشأ خدمات درخشان تر از گذشته برای مردم قزوین و کشور دانسته و آمادگی وزارتخانه متبوع را برای احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در استان قزوین با هماهنگی نماینده مردم در مجلس دوازدهم اعلام کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا