شهرستان ها

اغتشاشات میدان جولان معاندان و بدخواهان نظام بود

قزوین- رئیس کل دادگستری قزوین گفت: در ماجرای اغتشاشات اخیر، معاندین و بدخواهان نظام همگی پای کار بوده و جولان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی در آئین تودیع و معارفه دادستان شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: مسئولیت در دستگاه قضائی حساس‌تر، پرمسئولیت تر و خطرناک‌تر از سایر مسئولیت‌ها است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: قضاوت از مسائل مهم در هر کشور و جامعه‌ای است که با جان و مال و حیثیت و آبروی شهروندان و نیز حفظ نوامیس مردم سر و کار دارد و اختیارات افراد در دستگاه قضائی از سایر نهادها بیشتر است چرا که تکالیف و مسئولیت‌های آنها نیز از دیگر مقامات بیشتر است.

این مسئول ادامه داد: صداقت در گفتار و سلامت در عمل، تلاش جهادی و میدانی، مردم داری و گشاده رویی با مراجعین از ویژگی‌های بارز دادستان سابق بوئین زهرا به شمار می رفت‌؛ دادستان جدید نیز سال‌ها در بدنه دادگستری بوده و تخصص و تعهد لازم را دارد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به ناامنی‌های اخیر گفت: شهرستان بوئین زهرا از شهرستان‌های آرام و با مردمان انقلابی است.

شعبانی عنوان کرد: در ماجرای اغتشاشات اخیر، معاندین و بدخواهان نظام همگی پای کار بوده و جولان دادند اما اغتشاشگران خیلی نادان‌تر و احمق‌تر از آن هستند که بدانند در جنگ حق و باطل همواره نیروی شیطان ضعیف‌تر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین پایان با اشاره به برخورد قاطع با جنایت کاران بیان کرد: به آنها میدان داده نشد و اگر این امکان به انها داده می‌شد جرم و جنایت‌های داعش اجرا می‌شد و هیچ چیزی از آنها بعید نبود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا