شهرستان ها

افتتاح طرح توسعه یک واحد تولیدی با اشتغال ۱۷۰ نفر در لنگرود

لنگرود- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان از افتتاح رسمی طرح توسعه یک واحد تولیدی در لنگرود خبر داد و گفت: با افتتاح این واحد زمینه اشتغال بیش از ۱۷۰ نفر فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری عصر سه شنبه همزمان با ششمین روز از هفته دولت در حاشیه افتتاح یک شرکت تولید کننده انواع نوشت افزار و لوازم تحریر که با حضور استاندار و سایر مدیران برگزار شد، اظهار کرد: این واحد صنعتی در محل شرکتی تأسیس و ایجاد شده که چندین سال قبل تعطیل شده بود و هم اکنون با تولیدات جدید احیا شده است.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی این واحد تولیدی در محل واحد تعطیل قبلی افزود: تولید نوشت افزار و لوازم تحریر از تولیدات مهم استان و کشور به شمار می‌آید و مانع خروج ارز از کشور می‌شود.

پورحیدری میزان سرمایه گذاری انجام شده در واحد احیا شده را ۸۹ میلیارد تومان برشمرد و گفت: این واحد زمینه اشتغال بیش از ۱۷۰ نفر از جوانان را فراهم کرده و لازم است مردم فهیم از این محصولات با کیفیت ایرانی از تولید داخلی با تعصب ویژه حمایت و خرید کنند.

وی با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش ۹۷ واحد صنعتی در حوزه صمت احیا و راه اندازی شده است، ادامه داد: نهضت احیا واحدهای راکد آغاز شده است و با آسیب شناسی ویژه و حمایت‌های متعدد قطعاً ظرفیت‌های صنعتی بیشتری به چرخه تولید بر می‌گردند.

گفتنی است، این طرح صنعتی جزو ۱۵ طرح صنعتی آماده افتتاح هفته دولت بود که به تدریج در سراسر استان در حال افتتاح و راه اندازی می‌باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا