شهرستان ها

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های آبرسانی در کلاله و مراوه تپه

کلاله- سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های آبرسانی شهرستان‌های کلاله و مراوه تپه به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رحیمی اظهار کرد: به منظور تأمین بخشی از کمبود آب شرب شهرستان کلاله و روستاهای تحت پوشش، حفر یا تجهیز ۵ حلقه چاه آب شرب، احداث ۳ باب مخزن ذخیره آب شرب با حجم ۷۰۰ مترمکعب، اجرای بیش از ۷ کیلومتر خط انتقال و اجرای بیش از ۷ کیلومتر شبکه توزیع آب همزمان با هفته دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی افزود: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۰۸ هزار میلیون ریال جهت برخورداری ۶ هزار و ۱۸۹ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۳ هزار و ۲۵۲ نفر است که از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان همچنین از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی شهرستان مراوه تپه به مناسبت هفته دولت خبر داد.

رحیمی با اعلام این خبر افزود: به منظور تأمین بخشی از کمبود آب شرب این شهرستان و روستاهای تحت پوشش، حفر یا تجهیز ۳ حلقه چاه آب شرب، احداث یک باب مخزن ذخیره آب شرب با حجم ۵۰ مترمکعب، اجرای بیش از ۷ کیلومتر خط انتقال آب همزمان با هفته دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ هزار میلیون ریال برای برخورداری ۷ هزار و ۵۱۶ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۹ هزار و ۳۷۰ نفر است که از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا