شهرستان ها

افتتاح ۴۶ پروژه کشاورزی طی هفته دولت در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از افتتاح ۴۶ پروژه کشاورزی طی هفته دولت در کرمانشاه با اشتغالزایی ۶۷۹ نفر خبر داد.

علی چاله چاله در گفتگو با خبرنگار مهر در آستانه هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت ۴۶ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بیش از ۳۵۸ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های قابل افتتاح شامل ۴۰ پروژه در زیر بخش‌های آب و خاک، باغبانی، دام و طیور، صنایع تبدیلی و شیلات است، افزود: ۶ طرح کشاورزی و دامپروری نیز عملیات اجرایی آنها در این هفته آغاز می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پروژه‌های زیر بخش آب و خاک را ۲۱ پروژه با حجم عملیات یک هزار و ۳۰ هکتار و با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان و اشتغالزایی ۳۴۱ نفر، زیر بخش باغبانی سه پروژه در سه هکتار با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۰ نفر، زیر بخش دام و طیور ۶ پروژه با ظرفیت ۲ هزار و ۳۳۶ تن با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۵۹۷ میلیون تومان و اشتغال ۲۵ نفر، زیر بخش صنایع تبدیلی هشت پروژه با حجم عملیات ۶۷ هزار و ۱۵۰ تن با اعتبار ۳۰۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان و اشتغال ۲۶۳ نفر و ۲ پروژه شیلاتی با اعتبار سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان با اشتغال چهار نفر برشمرد.

چاله چاله با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۶ طرح کشاورزی و دامپروری طی هفته دولت در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در حوزه پرواربندی گوساله، گلخانه، پرواربندی گاو شیری، بسته بندی خشکبار، کارخانه روغن کشی و پرورش گوسفند داشتی است.

وی در پایان گفت: با شروع عملیات اجرایی این ۶ طرح کشاورزی و دامپروری برای ۳۶ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا