شهرستان ها

افتتاح ۴۷۲ پروژه‌ عمرانی در روستاهای گلستان طی دهه فجر

گرگان- مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۴۷۲ پروژه عمرانی توسط دهیاری‌ها با اعتباری بالغ بر ۷۴۴ میلیارد ریال در گلستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکمال محب حسینی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال با برنامه ریزی های انجام شده ۴۷۲ پروژه عمرانی در مقیاس کوچک و متوسط با اعتباری بالغ به ۷۴۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری‌های گلستان در سطح روستاها به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان افزود: با پیگیری‌های انجام شده، در ۱۰ ماهه نخست امسال مجموعاً دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و اداره کل امور مالیاتی استان از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان واریز شده است.

وی گفت: بهبود فرآیند خدمات رسانی به روستاییان، کمک به اجرای پروژه‌های عمرانی، انجام امورات فرهنگی، اجتماعی و در نهایت بهبود کیفیت زندگی در روستاها از جمله دستاوردهای تزریق اعتبارات کافی به دهیاری‌های گلستان است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان اظهار کرد: همواره تلاش شده تا این اعتبارات به صورت عادلانه بین روستاهای استان توزیع شود و شایان ذکر است که میزان واریزی‌ها تاکنون نسبت به سال گذشته ۱۶۷ درصد افزایش یافته است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا