شهرستان ها

افتخار آفرینی فعال قرآنی استان مرکزی در چهل و پنجمین مسابقات قرآن

اراک- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: «عادله شیخی» نماینده استان در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن، موفق به کسب رتبه نخست در رشته ترتیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن دهقانی ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از نماینده استان مرکزی در مسابقات سراسری که در محل آستان مقدس امامزادگان عبدالله (ع) و آمنه خاتون (س) با حضور جمعی از مسئولین و فعالان قرآنی برگزار شد، افزود: عادله شیخی فعال قرآنی استان مرکزی رتبه اول رشته ترتیل چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف را کسب کرد که افتخار بزرگی برای کشور و جامعه قرآنی محسوب می شود.

حجت‌الاسلام دهقانی بیان کرد: با وجود شرایط نامساعد جوی کشور و پاره‌ای از مشکلات که شرکت کنندگان با آن مواجه شدند حضور هر ۸ نماینده استان مرکزی در مسابقات یک اقدام جهادی و قابل تحسین بود.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات بازنده‌ای در استان وجود نداشت و تمامی ۸ نماینده پیروز و سربلند در عرصه قرآنی کشور حاضر شدند، اظهار کرد: روح کار جمعی و امید به افتخار آفرینی در تک تک نمایندگان ما نمایان بود و این یک روزنه درخشان برای نیل به سکوهای افتخار قرآنی در کشور است.

حجت الاسلام دهقانی تصریح کرد: خانم شیخی به همه کشور ثابت کرد، استان مرکزی سالهاست در پرورش نخبگان قرآنی حرف برای گفتن دارد پس همه جامعه قرآنی باید این باور را در خود تقویت و همان مسیر را پیش روی خود قرار دهد.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی گفت: توزیع رتبه‌ها در سطح کشور نشان می‌دهد اگر تلاش کنیم و ناامید نباشیم هیچ مانعی برای موفقیت وجود ندارد.

لازم که ذکر است خانم عادله شیخی در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن نیز که به میزبانی استان مرکزی برگزار شد، موفق به کسب رتبه نخست در رشته قرائت تحقیق گردید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا