شهرستان ها

افت فشار گاز در قزوین وجود ندارد/صرفه جویی شش درصدی در مصرف با کاهش یک درجه از دما

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: محدودیت‌های شرکت گاز در صنایع به جز صنایع غذایی و دارویی همچنان ادامه دارد اما در استان تا این لحظه مشکل افت فشار نداشتیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان:


علی حجتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به مصرف گاز در استان گفت: میزان مصرف گاز در روز گذشته 11 میلیون و 900 هزار متر معکب بود که این میزان در 24 ساعته گذشته به 12 میلیون و 300 هزار متر معکب رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: محدودیت در صنایع و تعطیلی ادارات و مدارس همچنان ادامه دارد و اداره‌ها و نهادهای مختلف به صورت مستمر پایش می‌شوند.

وی عنوان کرد: سیستم‌های گرمایشی ادارات و مدارس در ساعت‌های تعیین شده باید قطع باشد در غیر این صورت اخطار دریافت می‌کنند و اگر این شرایط تکرر شود جریان گاز آن‌ها قطع خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: درخواست ما این است که در اماکن و فضاهای تجاری دمای محیط در 18 درجه و در منازل دما در 21 درجه تنظیم شود و با هر یک درجه کاهش دما تا 6 درصد در مصرف گاز صرفه جویی خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با صرفه جویی و همراهی مردم در کنترل دما که تاثیر بالایی دارد، جریان پایدار گاز در سراسر کشور حفظ شود.

 

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا