شهرستان ها

افرادی که واکسیناسیون را هم به برجام گره زدند محاکمه شوند

آرادان- امام جمعه آرادان گفت: کسانی که می‌گفتند واکسن‌ها پشت دیوار اف ای تی اف و برجام باقی مانده و با بد عمل کردن خودشان، جنایت کرده و دنبال اهداف پلیدشان بودند، باید محاکمه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به سالروز انتصاب آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان امام جمعه تهران از سوی امام خمینی (ره) بیان کرد: امام راحل (ره) به جهات مختلف شامل تقوا، بیان شیوا، محبوبیت بسیار وسیع در عین حال که کسانی مانند شهید بهشتی، شهید مطهری و دیگر استوانه‌های علم و دانش حضور داشتند، رهبر معظم انقلاب اسلامی را به امامت جمعه تهران بر می‌گزینند و شهدایی که نام برده شد در عین تواضع هر هفته در نمازجمعه حضور می‌یافتند و این نشانه شایستگی معظم‌له است.

وی با بیان اینکه نمازجمعه دارای اهمیت بسیاری است، افزود: اجتماع هفتگی مسلمانان هم عبادت است و هم معنویت، ایمان و اعتقادات دینی را می‌افزاید و هم موجب سست شدن توطئه‌های دشمنان و برملا شدن توطئه خناسان و اشرار بین‌المللی و داخلی می‌شود و لذا در فتنه‌های مختلف شاهد هستیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های دشمن شکن نمازجمعه با روشنگری‌ها و با بصیرت آفرینی‌ها، آبی بر آتش می‌ریزند و در نتیجه بسیج مردمی به راه می‌افتد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه در فتنه کوی دانشگاه و هم در فتنه ۸۸ و رسوایی فتنه گران وابسته به استکبار این نمازجمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی است سبب می‌شود دشمنان خلع سلاح شوند، ابراز کرد: نمازجمعه بعد عبادی و پاداش معنوی دارد اما دارای بعد مهم بسیج عمومی و مقابله با فتنه‌های دشمنان نیز است.

شریفی نیا درباره واکسیناسیون نیز، گفت: عملکرد دولت سیزدهم در زمینه واکسیناسیون خوب بوده و آن کسانی که می‌گفتند واکسن‌ها پشت دیوار اف ای تی اف و برجام باقی مانده و تا توافقی امضا نشود، واکسنی به ایران نمی‌دهند، امروز باید محاکمه شوند آنانی که با بد عمل کردن خودشان و با جنایتی که کردند برای اینکه اهداف پلید خودشان را به پیش ببرند، نمی‌گذاشتند واکسن وارد کشور شود باید پاسخ دهند امروز مگر اف ای تی اف و برجام تصویب شده است؟ چطور روزانه میلیون‌ها دز واکسن تزریق می‌شود؟

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت مردمی و ولایتمدار دشمنی دشمنان بیشتر هم شده است، افزود: این واکسن‌ها از کجا آمده است؟ چرا روزانه بیش از ۵۰۰ نفر گاهی ۸۰۰ نفر از مردم فوت می‌کردند؟ این افراد که سابقاً حضور داشتند، باید در دادسرای ویژه روحانیان و دادگاه‌های نظامی باید پاسخگو باشند چرا که بزرگترین خیانت را کردند. سخنگوی دولت اعلام می‌کرد که واکسن‌ها پشت دیوار اف ای تی اف گیر کرده است و به ما نمی‌دهند لذا از قوه قضائیه می‌خواهیم هرچه زودتر عاملان این خیانت و جنایت را حتماً محاکمه کنند چرا باید مردم از بین بروند؟ به خاطر اغراض سیاسی؟ امروز خوشبختانه واکسیناسیون در دولت سیزدهم به بهترین نحو انجام و روز به روز از تعداد فوتی‌ها کاسته می‌شود.

امام جمعه آرادان با اشاره به ۲۶ دیماه سالروز فرار شاه خائن از کشور، گفت: فرار شاهی که این همه به آمریکایی‌ها خدمت کرد عجیب است اما اواخر در حال فرار آمریکایی‌ها حتی مجوز ورود به کشورشان را ندادند و اینها عبرت است که بدانیم آمریکا چه می‌کند. همانطور که خدا در قرآن می‌فرمایند کسانی که اولیاءشان طاغوت هستند در گمراهی هستند و این وضعیتی بود که شاه مخلوع در ایران داشت و اربابانش در آمریکا، آلمان و فرانسه و… هر کدام یک موضوعی را به او می‌گفتند.

شریفی نیا با بیان اینکه مثل کسانی که غیر خدا را به عنوان دوست انتخاب کردند مانند تار عنکبوتی است که خداوند در قرآن از آن به عنوان سست‌ترین خانه‌ها یاد می‌فرمایند، گفت: امام راحل (ره) به جای غرب و شرق به خدا تکیه کرد اما در هشت سال گذشته داشتیم فردی که گفته بود به جای اینکه به جای دول اروپایی باید به سراغ کدخدا برویم زیرا وقتی کدخدا را داشته باشیم، بقیه هم به ما روی می‌آورند و تاریخ ننگینی را برای خودشان ایجاد کردند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا