شهرستان ها

افراط گرایی یکی از معضلات در انتخابات است

زنجان-امام جمعه ابهر گفت: افراط گرایی یکی از معضلات در انتخابات است و در روند تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری باید از تخریب کاندیداها پرهیز شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر با اشاره به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فلسطین و غزه عنوان کرد: این قبیل مسائل موضوعات انسانی است دل انسان‌های آزاده با دیدن این جنایت به درد می‌آید.

وی با بیان اینکه این رژیم کودک‌کش جنایات خود را به آخرین حد خود رسانده است، تصریح کرد: یک عده کودک زنان بی‌دفاع همواره هدف بمباران‌های رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند که امیدواریم خون پاک این شهدا موجبات سرنگونی هرچه زودتر اسرائیل غاصب را فراهم آورد.

مرادپور با اشاره به اردوی جهادی قرارگاه حضرت زینب سلام الله در ابهر توضیح داد: این اردو در حوزه پزشکی و دندانپزشکی برگزار شد که یک اقدام بسیار پسندیده و خوب و قابل توجهی از سوی این گروه جهادی بود.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه اگر بخواهیم این خدمات تداوم داشته باشد نیازمند امکانات هستیم توضیح داد: از مردم خیر ابهر درخواست داریم که مثل همیشه در خرید این لوازم به ویژه لوازم دندان پزشکی مانند یونیت‌های سیار مشارکت داشته باشند تا ارائه این خدمات تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات متذکر شد: موضوعات بسیار مهمی در انتخابات وجود دارد اما چیزی که از همه مهمتر است و مومنین باید در این زمینه احساس وظیفه کنند حضور حداکثری در انتخابات است که خواسته مقام معظم رهبری نیز است.

مرادپور با بیان اینکه افراط گرایی یکی از معضلات در انتخابات است و در روند تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری باید از تخریب کاندیداها پرهیز شود، تصریح کرد: در کنار طرفداری از کاندیداهای مورد نظر باید از تخریب سایر کاندیداها نیز پرهیز شود زیرا گاهی برخی از رفتارها موجب خوشحالی دشمن می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا