شهرستان ها

افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه/لزوم جلوگیری از خالی شدن مرزها

بیرجند- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در بخش‌هایی رو به افزایش است، گفت: باید از نقش‌های مردمی برای پیشگیری از جرم و کاهش آسیب‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر جهانگیر ظهر پنج شنبه در شورای اداری زیرکوه با اشاره به اهمیت توجه به مناطق مرزی بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود که حضور در مناطق مرزی برای کسانی که در این مناطق سکونت دارند، نشان دهنده یک جایگاه رفیع باشد.

وی با بیان اینکه عقیده داریم حضور مردم در مناطق مرزی یک ارزش فوق‌العاده است، گفت: امروز حساس‌ترین نقاط کشور، مناطق مرزی هستند و مرزهای کشور به عنوان ناموس کشور محسوب می‌شوند بنابراین باید از مرزبانان غیوری که سنگربانان اصلی این مناطق هستند حمایت کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تاکید کرد: نباید اجازه داد مناطق مرزی به دلیل محرومیت‌ها، گرفتاری‌ها و عدم اشتغال خالی از سکنه شوند.

جهانگیر با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی در بخش‌هایی رو به افزایش است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه بیان کرد: خواستاریم از نقش‌های مردمی برای پیشگیری از جرم و کاهش آسیب‌ها بیشتر استفاده شود و این باعث می‌شود دشمن احساس ناامیدی کند.

وی با بیان اینکه پرداختن به مشکلات و کاهش مشکلات نیازمند یک عزم همه جانبه است، اظهار کرد: در حوزه پیشگیری از جرم دست نیاز به سوی همه خصوصاً مردم دراز می‌کنیم چون با حضور مردم آسیب‌ها قابل حل است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا