شهرستان ها

افزایش جمعیت یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های قدرتمندی جامعه اسلامی

کرج- امام جمعه کرج گفت: افزایش جمعیت یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های قدرتمندی جامعه اسلامی به شمار می‌رود و این موضوع به همراه ترویج ازدواج آسان باید راهبرد اساسی دولت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: ۱۲ فروردین روز استقرار و تثبیت جمهوری اسلامی است، امام خمینی (ره) با برگزاری رفراندوم اعتماد واقعی به مردم را ثابت کرد و نشان داد که جمهوری اسلامی براساس خواسته مردم و برپایه نظر و آرای مردم شکل گرفته است

وی بیان کرد: افزایش جمعیت یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های قدرتمندی جامعه اسلامی به شمار می‌رود و این موضوع به همراه ترویج ازدواج آسان باید راهبرد اساسی دولت باشد.

امام جمعه کرج تصریح کرد: جمهوری اسلامی با همه مشکلات و کارشکنی‌های که در ۴۴ سال گذشته روبرو بوده است، اما با اعتماد به اراده و پشتکار دانشمندان جوان خود، پیروز و استوار ایستاده است و فتنه‌ها و دسیسه چینی‌های استکبار هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: حفظ شعائر و دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین وظایف دینی مردم است و دشمن هم به دنبال خسته و پشیمان کردن مردم از شعائر و اهداف انقلاب اسلامی است که نمونه بارز آن قبح زدایی از موضوع حجاب در جامعه است و ضربه زدن به اعتقادات جامعه اسلامی به ویژه حجاب ضربه زدن به کیان خانواده و سست کردن بنیان زندگی اسلامی است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه دشمنان سعی دارند با اعمال خود اعتقادات جامعه اسلامی را کم ارزش و بی ارزش کنند، افزود: صدور بیانیه وزارت کشور در خصوص توجه ویژه به حجاب یکی از اقدامات ارزنده دولت بود و باید در این خصوص نظارت و اقدام جدی صورت گیرد و با مطالبه گری مستمر اجازه این هنجار شکنی را ندهیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا