شهرستان ها

افزایش مشارکت انتخابات باید از دغدغه‌های نیروهای انقلاب باشد

زنجان-دبیرکل جبهه پایداری گفت: افزایش مشارکت در انتخابات باید از دغدغه‌های نیروهای انقلاب باشد چرا که تثبیت و مشروعیت نظام را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق محصولی شامگاه پنجشنبه در نشست با نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه اگر بخواهیم شرایط امروز کشور را به معنای واقعی کلمه بازگو کنیم، بی‌تردید در شرایط جنگی قرار داریم، گفت: علی‌رغم اینکه در این جنگ، دشمن از سلاح‌های جنگی استفاده نمی‌کند اما به عینه می‌تواند دید که با همه توان وارد عرصه شده و به دنبال ضربه زدن به کشور است.

وی با تاکید بر اینکه امروز نباید از این موضوع غافل باشیم که دشمن در حال رصد بوده و مدام به دنبال ضربه زدن از طرق مختلف به کشور اسلامی است، ابراز کرد: یکی از راهکارهایی که امروز باید برای مقابله با اهداف شوم دشمنان در پیش بگیریم، دوری از دامن زدن به اختلافات و در پیش گرفتن وحدت و نیز تلاش بیشتر برای اعتلای کشور است.

این مسئول با بیان اینکه امروز نیازمند هزینه کردن برای انقلاب هستیم و باید گفتمان انقلاب را در پیش بگیریم، ادامه داد: فراموش نکنیم که بدون مقاومت و پایداری قادر نخواهیم بود به آنچه که می‌خواهیم دست یابیم، بنابراین نتیجه مقاومت در شرایط کنونی، پیروزی و عزت‌مندی خواهد بود.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه وظیفه امروز ما تلاش برای اعتلای کشور است و نباید ذره‌ای در این مسیر به خود تردید راه دهیم، خاطرنشان کرد: امروز به معنای واقعی کلمه باید قدردان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشیم و این قدردانی به این معنی است که کار جهادی را در پیش گرفته و فقط به دنبال پست و مقام نباشیم.

محصولی با یادآوری اینکه یکی از اختلاف‌افکنی‌هایی که امروز مشاهده می‌شود، این است که ادعا می‌کنند جبهه پایداری انقلاب اسلامی فقط خود را قبول دارد، افزود: این یک اختلاف‌افکنی واقعی و تلاش برای ایجاد نفاق است؛ چرا که همه تلاش جبهه پایداری انقلاب اسلامی، وحدت و تلاش برای اعتلای کشور است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی یادآور شد: ما نیز قبول داریم که در برخی مواقع اختلاف سلیقه‌هایی وجود داشته و این یک امر طبیعی است؛ بنابراین نباید اجازه دهیم این اختلاف سلایق منجر به ایجاد اختلافات اساسی و بنیادی شود.

محصولی در ادامه با اشاره انتخابات مجلس شوراهای اسلامی در اسفند ماه، افزود: افزایش مشارکت باید از دغدغه‌های نیروهای انقلاب باشد چرا که تثبیت و مشروعیت نظام را افزایش می‌دهد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا