شهرستان ها

افزایش مشارکت مردم در انتخابات هدف اصلی به شمار می رود

زنجان- رییس ستاد محمدباقر قالیباف در استان زنجان گفت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات هدف اصلی به شمار می رود و هر تلاشی در این راستا از هرطریق و جریانی قابل تحسین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن حمزه لو پاک ظهر یکشنبه در نشست خبری با بیان اینکه افزایش مشارکت مردم در انتخابات هدف اصلی به شمار می‌رود و هر تلاشی در این راستا از هر طریق و جریانی قابل تحسین است، گفت: شروع دولت با ابلاغ برنامه هفتم توسعه خواهد بود که قالیباف در تدوین این برنامه نقش محوری در مجلس داشته است.

حمزه لو پاک تاکید کرد: ما در میان نیروهای جبهه انقلاب، اختلاف و درگیری نداریم و حساسیت مقطع کنونی اقتضا می‌کند که فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که در حوزه اجرا و برنامه ریزی ید طولانی داشته باشد و انتقاد از همدیگر، ناقض فعالیت و حضور در یک جبهه نیست چون در کلان اختلاف خاصی وجود ندارد.

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در استان زنجان گفت: ما بر رقابت سالم به دور از تخریب تاکید داریم و فعالیت‌های ما هم در این راستا شکل خواهد گرفت و با فرآیند ایجابی و اقناعی فعالیت‌های تبلیغاتی خود را دنبال می‌کنیم.

حمزه لو پاک با بیان اینکه در دولت احتمالی قالیباف از نیروهای توانمند و پاکدست استفاده خواهد شد، گفت: وقتی در کشور، حزب وجود نداشته باشد، افرادی انتخاب می‌شوند که ساختارمند نخواهد بود. البته در استان زنجان در چند سال گذشته شاهد بودیم که این اتفاق افتاد و در دولت آقای قالیباف نیز تلاش خواهد شد، افرادی که اعتقاد قلبی و عملی به گفتمان دارند، وارد کار شوند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کشور باید فردی شجاع، تصمیم گیر و آشنا به مسائل کشور در رأس امور اجرایی قرار گیرد، افزود: باید بپذیریم با ابلاغ برنامه هفتم و آغاز به کار دولت، حضور قالیباف که خود از عوامل دخیل در تدوین این برنامه بوده است، بسیار کارگشا خواهد بود و تلاش خواهد شد این برنامه به بهترین نحو وارد فاز اجرایی شود.

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در استان زنجان با بیان اینکه باید فردی انتخاب شود که آشنا به این مسائل باشد و در حوزه اجرا و برنامه‌ریزی تجربه داشته باشد، گفت: برخی کارها در دولت آقای رئیسی شروع شد و نیمه‌تمام ماند، تلاش می‌کنیم با روی کار آمدن دولت انقلابی و پرتلاش، این کارها با سرعت پیش روند. این دوره شروع دولت، با ابلاغ برنامه هفتم توسعه خواهد بود.

حمزه لوپاک افزود: درباره ائتلاف، تشخیص افراد این است که از قالیباف حمایت کنند و در ادامه مسیر، مطیع تصمیم کاندیداها هستیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا