شهرستان ها

افزایش مهارت هنرجویان از الویت‌های فنی و حرفه‌ای قزوین است

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: برگزاری کلاس‌های آموزش تخصصی در جهت بالا رفتن مهارت هنرجویان یکی از الویت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای برای هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای قزوین است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان:


به گزارش ایلنا، سید محمود عرب در بازدید از هنرستان دخترانه هنرهای زیبای قزوین گفت: تلاش می‌کنیم زمینه استفاده رایگان هنرجویان از مراکز آموزشی دولتی در مجموعه فنی و حرفه‌ای فراهم شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: بعد از گذراندن دوره‌های مختلف فنی به تمامی هنرجویان گواهی معتبر فنی و حرفه‌ای اعطا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین هم در این بازدید گفت: پویایی در هنر به معنی تولیدمحور بودن به صورت مستمر است و این پویایی مستلزم زیرساخت قوی و محکم است که با کمک سازمان فنی و حرفه‌ای امیدواریم این مهم به عرصه نزدیک شود.

محمدحسین فائزی ادامه داد: وقتی تمامی امکانات در کنار خلاقیت هنرجویان با استعداد این هنرستان قرار بگیرد، حتما شاهد خلق آثار حیرت انگیزی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: با توجه به شعار سالیان متوالی رهبری و همچنین حکم جهاد تبیین، باید با تمام قوا به نو سربازان عرصه هنر خدمت رسانی و کمک کرد تا نیروهای تازه نفس این میدان با نیرویی مضاعف در جهت آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا