شهرستان ها

افزایش ۱۷ درصدی سفرها به گلستان

گرگان- فرمانده انتظامی گلستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون سفرها به گلستان ۱۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدسعید فاضل دادگر شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون سفرها به گلستان ۱۷ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: ۱۱ قرارگاه در این راستان تشکیل شده در حوزه ها ایمنی، خدمات، انتظامی و امنیتی فعالیت می کند.

وی بیان کرد: مسافران قبل از غالب شدن خستگی و خواب آلودگی حتماً استراحت کنند و هر دو ساعت رانندگی به ۱۵ دقیقه استراحت نیاز دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هم در این خصوص از تشکیل قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری ویژه نوروز ۱۴۰۲ خبرداد.

عادل مصدقی افزود: ۳۷ اکیپ با ۱۵۸ انواع دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین به مسافران خدمات شبانه روزی می دهند.

سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان هم در این خصوص از اقدامات زیباسازی و اسکان مسافران خبرداد و گفت: پنج نقطه برای اسکان و چادرزدن مسافران در شهر دیده شده است که از طریق نصب بنر اطلاع رسانی شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان هم از کشیک های نوروزی خبرداد و بیان کرد: در قالب دو مرکز کشیک در گرگان و گنبدکاووس، نیروهای ما به دیگر شهرستان ها هم خدمات ارائه می دهند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا