شهرستان ها

افزایش ۲۰ درصدی جمعیت مسافران ریلی کشور در ایام نوروز

وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۴ اسفند پارسال تا دوم فروردین امسال ۶۵۷ هزار و ۸۶۰ مسافر در حوزه ریلی از قطار برای مسافرت خود استفاده کردند که در این حوزه افزایش ۲۰درصدی داشتیم.

وزیر راه و شهرسازی در قزوین خبر داد:


به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهرداد بذرپاش در بازدید سرزده خود از راهدارخانه شهرستان آبیک اظهار داشت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین امسال همچنین ۶۵۷ هزار و ۸۶۰ مسافر در حوزه ریلی از قطار برای مسافرت خود استفاده کردند که در این حوزه افزایش ۲۰ درصدی و در بخش هوایی نیز طی همین مدت حدود یک میلیون مسافر داخلی و خارجی سفر کرده‌اند که با سه درصد افزایش نسبت به نوروز پارسال روبه‌رو بوده‌ایم.

او افزود: میزان تردد وسایل نقلیه حمل‌ونقل جاده‌ای از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا دومین روز از تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در این مدت و در حوزه گردشگری دریایی نیز ۶۳۴ هزار مسافر از امکانات سواحل جنوبی و شمالی کشور استفاده کرده‌اند، همچنین در همین مدت یک میلیون و ۸۲ هزار مسافر نیز با شناور‌های مسافری و تفریحی به‌همراه ۲۴ هزار دستگاه خودرو از بنادر جابه‌جا شده‌اند که این آمار بیانگر رشد ۶۳ درصدی این بخش نسبت به نوروز سال گذشته است.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا