شهرستان ها

افزایش ۶ درصدی سفر در پایانه‌های مسافربری اردبیل

اردبیل- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: امسال بیش از ۲۰۸ هزار مورد سفر در پایانه‌های مسافربری انجام شده که ۶ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شیرین‌زاده ظهر دوشنبه در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان اردبیل اظهار کرد: امسال ۲۰۸ هزار و ۶۰۵ مورد سفر در پایانه‌های مسافربری انجام شده که ۶ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته ۱ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۵۶۴ نفر مسافر از استان اردبیل جابجا شده است، گفت: در جابجایی مسافر نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۹ درصدی هستیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تعداد مسافران جابجا شده با اتوبوس را ۵۷۱ هزار و ۹۸۴ نفر عنوان کرد و افزود: در جابجایی مسافر با اتوبوس نیز با افزایش ۱۹ درصدی روبرو بودیم.

شیرین‌زاده از فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند که در طول ۹ ماهه امسال ۹۱ هزار و۷۹۳ نفر مسافر با مینی‌بوس و ۵۰۹ هزار و۷۸۷ نفر مسافر نیز با سواری جابجا شده‌اند.

وی افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا