شهرستان ها

اقامت بیش از ۵ هزار مسافر در مراکز اسکان سبزوار

asdasd


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت:‌ از ابتدای طرح نوروزی تاکنون پنج هزار و ۱۵ نفر مسافر و زائر نوروزی عبوری از سبزوار از خدمات مراکز اسکان شهرستان استفاده کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین ابراهیمی کردیانی در حاشیه بازدید از مراکز اقامتی نوروزی به خبرنگاران اظهار کرد:‌ ظرفیتی حدود چهار هزار نفر شب اقامت، برای اسکان مسافران در شرایط عادی آماده سازی شده است که در صورت بروز شرایط اضطراری این ظرفیت تا هفت هزار نفر قابل افزایش خواهد بود.

وی عمده مکان های آماده شده برای اسکان مسافران و زائران رضوی در شرایط عادی را شامل مراکز خوابگاهی و مدارس، فضاهای اوقاف و ظرفیت های گردشگری از جمله هتل ها، مسافرخانه ها و مراکز بومگردی عنوان کرد.

فرماندار سبزوار افزود:‌ شب گذشته هزار و ۳۷۱ نفر در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان داده شدند و با توجه به بارش های شبانه ۲۰ خانوار نیز که با مشکل مواجه شده بودند با همکاری شهرداری سبزوار در مکانی مناسب سکونت داده شدند.

رئیس آموزش و پرورش سبزوار دیروز با اشاره به تجهیز و آماده سازی ۴۴ باب مدرسه این شهرستان برای اقامت زائران و مسافران نوروزی گفته بود:‌ بر اساس پیش بینی ها و تجربه سالیان گذشته، انتظار می رود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از ۱۷ هزار نفر از مسافران و زائران رضوی در مدارس و مراکز رفاهی تجهیز شده سبزوار اسکان داده شوند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا