شهرستان ها

اقتدار نیروهای مسلح هیمنه دشمنان ایران را در هم خواهد شکست

asdasd


استاندار مازندران با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح هیمنه دشمنان ایران را در هم خواهد شکست، گفت:
امنیت و اقتدار نظام بر پایه نیروهای مومن هرگز قابل شکست نخواهد بود و چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری در روزهای اخیر بوده است.

به گزارش ایلنا، سید محمود حسینی‌پور صبح چهارشنبه هم‌زمان با ۲۹ فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی در رژه حماسی و اقتدار نیروهای مسلح مازندران در میدان شهید قاسمی ساری گفت: ۲۹ آبان روز یادآوری رشادت‌های نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس است، ارتشیانی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران روزهای بسیار بزرگ و به یاد ماندنی از خود به جای گذاشته‌اند.

وی از ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مردمی‌ترین ارتش دنیا یاد کرد که ولایت‌پذیری و در صحنه بودن را به اثبات رسیده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه مجاهدت‌های ارتش در دهه اول انقلاب بر کسی پوشیده نیست، گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی برگ‌های زرین افتخار شهادت و شهامت را به اسلام هدیه دادند.

حسینی‌پور افزود: نفوذ به اعماق خاک دشمن، رویایی با مدرن‌ترین امکانات و دفاع از حریم هوایی کشور نشان از ایمان آن‌ها به خدا و اعتماد به مردم است.

وی شهیدان کشوری، شیرودی، خلعتبری را جز افتخارات پرونده ارتش مازندران دانست و افزود: ارتش همواره در نوک پیکان حملات ناجوانمردانه دشمن بوده است.

استاندار مازندران به شجاعت و دلاورمردی‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی نیز همچون سایر نیروها در خلیج فارس و مرزهای آبی کشور چون نگینی درخشید و با صلابت ایستاده است.

حسینی‌پور استقراربزرگترین دانشگاه نیروی دریایی در مازندران را جزء افتخارات استان دانست که همیشه مورد عنایت مقام معظم رهبری بوده است.

وی ایمان ، فرماندهی هوشمندانه و مردمی بودن را سه شاخصه مهم ارتش عنوان کرد و افزود: امروز ارتش مقتدر به انواع تسهیلات و تجهیزات تجهیز بوده و دارای تصمیم‌گیری و استقلال است.

حسینی‌پور تاکید کرد: امنیت و اقتدار نظام بر پایه نیروهای مومن هرگز قابل شکست نخواهد بود و چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری در روزهای اخیر بوده است.

استاندار مازندران گفت: عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در تنبیه رژیم کودک کش صهیونیستی اثبات توانمندی کشور در حفظ حریم و مرز کشور است.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا