شهرستان ها

اقتصاد مقاومتی مایه بالندگی کشور است

ساری- مشاور رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در شمال کشور اقتصاد مقاومتی را سبب دور زدن تحریم ها و مایه بالندگی در کشور دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی صبح جمعه در آئین بازگشایی نمایشگاه مسیر مبارک که به مناسبت هفته بسیج در مصلی جواد الائمه شهرستان رامسر افتتاح شد با بیان اینکه مقام معظم رهبری شعارهای سال را اقتصادی معرفی می‌کنند که رونق تولید داخلی و اقتصادی محقق شود، گفت: اقتصاد مقاومتی مقاومت در برابر تحریم‌ها و بالندگی در اقتصاد ایران است.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی و عملگرایی سبب رونق اقتصادی خواهد شد، افزود: رامسر از جهت طبیعت و اقتصاد دریا بی نظیر است و باید از اقتصاد دریا بهره گیری شود.

سردار ملکی تصریح کرد: هنر ما در طبیعت جهانی رامسر این باشد که با اندکی تفکرو خلاقیت‌ها کارهای بزرگی انجام شود.

۱۸ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ اقتصاد مقاومتی به تولید کنندگان پرداخت شد

سرگرد پاسدار قاسم نژاد مسئول بسیج سازندگی سپاه رامسر نیز در آئین افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی مسیر مبارک به مناسبت هفته بسیج، گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید کنندگان و با اهداف معرفی سوغات و صنایع دستی که در برگرفته از سنت شهرستان رامسر است افتتاح گردید تا تولید کنندگان می‌توانند محصولات خود را به فروش برسانند.

وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ اقتصاد مقاومتی به تولید کنندگان پرداخت شد تا سبب تقویت تولید کنندگان و صنایع دستی شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا