شهرستان ها

اقدامات لازم در زمینه برگزاری نماز در ادارات تنگستان انجام شود

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: در حوزه نماز خانه ادارات اقداماتی از نظر سخت افزاری، مکان و امام جماعت انجام شده که در این زمینه آنچه نیاز است باید صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح پنج شنبه در نشست ستاد اقامه نماز شهرستان تنگستان اظهار داشت: اقدامات، پیگیری، برنامه‌های بسیار خوب و ارزیابی بسیار دقیقی که از بحث نماز در شهرستان صورت گرفته، نتیجه آن در واقع ارتقا برنامه‌های حوزه نماز در تنگستان را فراهم آورده است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: شکی نیست هرچه نماز بهتر با کیفیت تر در ادارات برگزار شود کمک می‌کند به نیازهای اساسی خودمان و خدمت دهی که می‌خواهیم داشته باشیم و هم مخاطبان که مراجعه می‌کنند.

وی یاد آور شد: هرچه در حوزه نماز کار شود باز هنوز به آن نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: در برخی از مساجد شهرستان تنگستان در ۲ بخش مرکزی و دلوار بیشتر با حضور نوجوانان در مواقعی بالای ۹۰ درصد نماز برپا می‌شود این نشان می‌دهد هر جا کاری در زمینه برگزاری نماز صورت گرفته بسیار خوب بوده است.

لطفی ادامه داد: در حوزه نماز خانه ادارات اقداماتی از نظر سخت افزاری مکانی و امام بعضی ادارات انجام دادند که نیاز است در این زمینه آنچه نیاز است صورت گیرد، اما از نظر نمازهای های عمومی در پارک‌ها، محافل عمومی، و نماز خانه‌های بین راهی در شهرستان اقدام خوبی انجام شده است.

فرماندار تنگستان افزود: هر جا که پارکی احداث می‌شود باید نماز خانه و امکانات که نیاز هست احداث شود.

وی با اشاره به اینکه باید در سطح ادارات شهرستان نماز به صورت جماعت برگزار شود اضافه کرد: در بحث برگزاری نماز در مدارس باید این مسئله به صورت جدی پیگیری شود و هر مدرسه‌ای که نیاز است در آن نماز برگزار شود تاکید صورت گیرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا