شهرستان ها

البرز در سایه همدلی و اتحاد به شکوفایی و آبادانی می‌رسد

کرج- استاندار البرز گفت: استان برای شکوفایی، توسعه و آبادانی علاوه بر کار شبانه روزی و برنامه ریزی دقیق به همدلی و اتحاد نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی عصر چهارشنبه در جلسه شبکه‌های تشکل‌های صنفی کارگری که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه قشر بزرگی از جامعه را کارگران شریف، صادق، نیکوکار، اخلاق مدار و تلاشگر تشکیل می‌دهند، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و سپس جبهه‌های مختلف دفاع مقدس مرهون ایثارگری‌ها، بیداری و مبارزات جامعه کارگری است.

وی ادامه داد: همچنین سازندگی و شکوفایی صنعت و تولید و به حرکت درآمدن چرخ‌های اقتصاد کشور با دستان توانمند کارگران تداوم و استمرار یافت.

عبداللهی گفت: کارگروهی برای شناسایی مشکلات و موانع تشکل‌های صنفی کارگری در استان تشکیل شود تا برای رسیدگی به موارد احصا شده، اقدام شود.

وی افزود: استان البرز برای شکوفایی، توسعه و آبادانی علاوه بر کار شبانه روزی و برنامه ریزی دقیق به همدلی و اتحاد نیاز دارد.

استاندار البرز گفت: اکنون استان البرز با آرامش و امنیت به سمت پیشرفت و تعالی در حال حرکت است و باید بیش از گذشته این موضوع را مد نظر قرار دهیم و کم و کاستی‌ها را جبران کنیم.

وی با اشاره به دغدغه‌های مردم در تأمین مسکن، افزود: باید بخش خصوصی در این رابطه ورود جدی تری داشته باشد، نوسازی بافت‌های فرسوده، رفع موانع تعاونی‌ها و هم افزایی در جهت تحقق اهداف نهضت ملی مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است.

عبداللهی گفت: در حوزه اشتغال نیز تمامی شهرک‌های صنعتی استان به نیروی کار نیاز دارند و باید با فرهنگ سازی و مهارت آموزی، دستیابی به اشتغال را تسریع کنیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به هجمه‌های همه جانبه دشمنان باید با حضوری پرشور همچنان پشتیبانی خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا نشان دهیم.

استاندار البرز گفت: مبنای برگزاری انتخابات در استان البرز نیز طبق چهار فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت خواهد بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا