شهرستان ها

ال‌کلاسیکو فوتسال ایران در غیاب خرید جنجالی/ فخیم به مس نمی‌رسد!

دیدار حساس تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در شرایطی برگزار می‌شود که فرهاد فخیم بازیکن جدید گیتی امکان بازی مقابل تیم سابق خود را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد فخیم بازیکن باسابقه و باتجربه فوتسال ایران بعد از چند سال حضور در تیم مس سونگون، راهی گیتی پسند اصفهان شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که فخیم در قهرمانی چند سال گذشته مس در لیگ برتر نقش کلیدی داشت و جدایی او در پی اختلاف با مسئولان و کادر فنی مس صورت گرفت.

فخیم در حالی قراردادش را با گیتی پسند امضا کرده است که تا نیم فصل، امکان بازی برای گیتی پسند را ندارد. طبق قوانین نقل و انتقالات، بازیکنی که در نیم فصل برای یک تیم بازی کرده باشد، نمی‌تواند تا نیم فصل دوم برای تیم دیگری به میدان برود.

فخیم از چند روز دیگر در تمرینات گیتی پسند حاضر می‌شود و تا نیم فصل در تمرینات این تیم حضور خواهد داشت. او بلافاصله در نخستین هفته از نیم فصل دوم می‌تواند نماینده اصفهان را در لیگ برتر همراهی کند.

اما غیبت فخیم در دیدار حساس گیتی پسند مقابل مس که جمعه این هفته برگزار می‌شود، قابل توجه است. مس در حال حاضر با ۳۰ امتیاز صدرنشین است و گیتی پسند با ۲۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد. این بازی در اصفهان و به میزبانی گیتی پسند برگزار می‌شود و نتیجه آن می‌تواند معادلات صدر جدول و حتی قهرمانی در لیگ را تحت تاثیر قرار بدهد.

مس در صورت برد در این بازی، اختلاف امتیازش را با گیتی پسند با ۷ امتیاز می‌رساند. اگر هم گیتی در این مسابقه به برتری برسد، در فاصله یک امتیازی به صدر جدول قرار می‌گیرد و در ادامه لیگ فرصت خوبی برای گرفتن جای مس خواهد داشت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا