شهرستان ها

الگوی فرهنگی سازمان های متولی فرهنگ ارایه شود

شیراز – استانداری فارس با اشاره به وجود سازمان های متعدد در حوزه فرهنگ، بر ارائه الگوی فرهنگی و تقسیم بندی وظایف بین سازمان ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه در دیدار با مدیرکل و معاونین سازمان تبلیغات اسلامی فارس اظهار کرد: راهی به جز هم افزایی و ارائه راهکارهای خلاقانه برای اداره جامعه نداریم؛ بنابراین باید سازمان‌های انقلابی و دولتی در کنار یکدیگر از منابع و پتانسیل موجود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی می‌توان از تمام امکانات و نهادها در شهرستان‌ها استفاده کرد، اظهار کرد: از فرمانداری‌ها برای رفع مشکلات در شهرستان‌های استان کمک گرفته شود.

نماینده عالی دولت در فارس افزود: موقوفه عمران مساجد در حال پیگیری است؛ بنابراین مشکلات مصلی‌ها و خانه‌های عالم را ان-شاالله از این طریق پیگیری خواهیم کرد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در برخی از اقدامات، پراکنده کاری در حال انجام است، بیان داشت: در مسائل فرهنگی الگویی ارائه شود و در موضوعات مختلف سازمان‌های متولی و مرتبط تقسیم بندی شوند تا شاهد پیشرفت باشیم.

ایمانیه ظرفیت مناسب مراکز و هیئات مذهبی در استان را مورد توجه قرار داد و بر فعال سازی انجمن اسلامی کارخانجات برای کمک در مسائل اجتماعی تاکید کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا