شهرستان ها

امام جمعه اهل سنت پاوه با نمانیده ولی فقیه کرمانشاه دیدار کردند

کرمانشاه- امام جمعه اهل سنت پاوه و تنی چند از علمای اورامانات با نمانیده ولی فقیه کرمانشاه در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ماموستا ملأ قادرقادری امام جمعه شهرستان پاوه و تنی چند از علمای اورامانات با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه ابتدا ماموستا ملاقادر قادری گزارشی از برنامه‌های منطقه اورامانات را ارائه کرد و از تجدید پیمان علمای و مردم متدین منطقه با آرمان‌های انقلاب اسلامی خبر داد.

وی افزود: به آینده امیدواریم و معتقدیم که در پس زمستان بهار دل انگیز خواهد آمد و انتظار داریم که دولت سیزدهم با برنامه ریزی و توجه به وضعیت معیشتی مردم بهاری پر بار را برای ایران اسلامی و استان کرمانشاه به نظاره بنشینیم.

در ادامه آیت الله علما نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه، مردم منطقه اورامانا ت را به وفاداری نسبت به انقلاب و رهبری ستودند و در ادامه اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی منسجم دولت مردمی شاهد شکوفایی بیشتر این منطقه باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا