شهرستان ها

امام خمینی(ره) بسیج مردمی را برای پیشرفت کشور نهادینه کرد

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: امام خمینی(ره) بسیج مردمی را برای پیشرفت کشور نهادینه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح شنبه در درس نهج البلاغه اظهار داشت: بشر نمی‌تواند ذات الهی را مستقیم و بدون واسطه درک کند اما می‌توانیم آثار الهی را درک کنیم و از طریق آثار الهی پی به ذات الهی ببریم، عظمت خداوند را می‌توان در آسمان‌ها و شگفتی خلقت را در دریاها دید.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه بزرگ تاریخ است، گفت: امام خمینی (ره) توانست با اتکا به مردم و معنویت قدرت‌های بزرگ دنیا را به چالش بکشاند و بسیج مردمی را برای پیشرفت کشور پایه گذاری کرد و امروز دشمنان در برابر قدرت انقلاب عاجز و ناتوان هستند.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی به برکت تفکر انقلابی امروز از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که باید در راستای پیشرفت و حرکت شتابنده کشور به سمت قله‌های بلند به کارگیری شود.

دری نجف آبادی افزود: حفظ وحدت و انسجام کشور در همه بخش‌ها مورد توجه همه مردم و مسئولین باشد و خدشه به امنیت و اعتماد به بیگانگان خیانت به آرمان‌های شهدا است.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات فرهنگی و آموزشی در کلیه فعالیت‌ها مورد توجه باشد و همه باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ‌های ارزشی و انقلابی تلاش کنند و مهمترین فرهنگی که امروز باید در کشور برای افزایش بهره وری مورد توجه باشد دوری از اسراف و صرفه جویی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا