شهرستان ها

امتحانات نهایی خردادماه در استان تصحیح نمی شود

یاسوج- رئیس سنجش و کیفیت آموزشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچکس در استان در حوزه تصحیح امتحانات نهایی خردادماه دانش‌آموزان دخل و تصرفی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس محمود زاده ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: پاسخنامه‌های امتحانات بعد از اسکن و بارگذاری در سامانه، توسط معلمان استان‌های دیگر تصحیح می‌شود و امتحانات نهایی خردادماه دانش‌آموزان در اوج امنیت و کیفیت لازم برگزار شد.

وی با بیان اینکه آزمون امتحانات نهایی خردادماه پایه دوازدهم در اوج امنیت، سلامت و کیفیت لازم برگزار شد، گفت: امتحانات نهایی خردادماه پایه دوازدهم از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خردادماه ادامه داشت.

محمود زاده تصریح کرد: امتحان نهایی یک آزمون ملی و دارای حساسیت‌های بسیار بالا در سال تحصیلی است که برای تضمین کیفیت و امنیت امتحانات و تحقق عدالت آموزشی و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان، با امنیت کامل و کیفیت لازم برگزار شد و تأمین امنیت آزمون در دستور کار تمامی دستگاه‌های نظارتی، امنیتی، فرهنگی و آموزشی در تمامی رده‌های مدیریتی برای همکاری با آموزش و پرورش و تضمین سلامت برگزاری آزمون نهایی قرار داشت.

محمودزاده افزود: تصحیح اوراق نیز به صورت الکترونیکی و خارج از استان انجام می‌شود و در امتحانات به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم که حق دانش آموزی تضییع و یا بی عدالتی اتفاق بیفتد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا