شهرستان ها

امحای ۶۴ تن مواد مخدر در خراسان جنوبی

بیرجند_ دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: امروز به مناسبت سالروز مبارزه با مواد مخدر بیش از ۶۴ تن انواع مواد مخدر غیردارویی در استان امحاء شد.

محمدرضا حسنی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مراسم امحاء مواد مخدر در استان خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز در سالروز مبارزه با مواد مخدر بیش از ۶۴ تن مواد مخدر غیر دارویی با دستور کتبی که از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر صادر شده و در استان با دستور استاندار امحا می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در ستاد مبارزه با مواد مخدر هم نمایندگان سازمان ملل، سفیران خارجی و نمایندگان کشورهای خارجی حضور دارند و همچنین تعداد زیادی از نیروهای نظامی و انتظامی و اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر در آن جلسه حضور دارند با امحای این میزان مواد مخدر غیر دارویی نشان خواهیم داد که مبارزه با مواد مخدر چقدر برایمان دارای اهمیت است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز این میزان مواد مخدر تنها در خراسان جنوبی امحا می‌شود، یادآور شد: در واقع این مواد بخشی از مواد مخدری بوده که از استان‌های شرق کشور شامل کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی قابلیت امحا داشته است.

حسنی مقدم گفت: این مراسم به صورت ویدئو کنفرانسی و از طریق سیستم داخلی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و از شبکه خبر به شکل زنده پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در امر مبارزه با مواد مخدر این بلای خانمان سوز بسیار جدی و پرقدرت حضور داریم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا