شهرستان ها

امدادرسانی به سیل‌زدگان مناطق مختلف استان تهران ادامه دارد

تهران- مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران از تداوم امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر به سیل‌زدگان در شهرستان‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین فتحی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت امدادرسانی‌های انجام شده در شهرستان‌های درگیر آب گرفتگی و سیل اظهار کرد: از زمان اعلام وقوع سیل و آب گرفتگی تا امروز ۹ مرداد ۱۴۰۱ در مجموع، حدود چهار هزار نفر از هموطنان درگیر سیل و آب گرفتگی در سطح استان امدادرسانی شدند و خدمت‌رسانی و جستجوی مفقودین همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های تهران، فیروزکوه، دماوند، پردیس، شمیرانات، پاکدشت و پیشوا عملیات امدادرسانی صورت گرفته است، گفت: در همین راستا بیش از هزار نیروی عملیاتی شامل امدادگران و نجات گران کادر و داوطلب، تیم سگ‌های زنده یاب و تیم‌های سحر (حمایت روانی) به مناطق درگیر حادثه از ساعات اولیه وقوع سیلاب تا اکنون اعزام شدند و در حال خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان هستند.

فتحی ادامه داد: بالغ بر ۵۰۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند و هزار و ۷۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته نیز توزیع شد و متأسفانه تعداد فوتی‌ها در کل استان به ۳۶ نفر رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هلال احمر استان تهران در پایان افزود:

عملیات ویژه در ۳ منطقه دچار خسارت و با حادثه دیده زیاد در جریان است که تا این لحظه، سیل در امامزاده داوود تهران، سیل دشت لار و سیل منطقه زرین دشت و مزداران فیروزکوه، از عمده ترین بخش‌های عملیات عوامل این جمعیت در سطح استان تهران است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا