شهرستان ها

امسال ۵۰۰هزار مترمربع در روستاهای زنجان آسفالت‌ریزی شده است

زنجان-مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان گفت: امسال بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع در معابر روستاهای استان آسفالت‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، وجیه‌اله بیگدلی روز یکشنبه در جشن روز ملی روستا که در روستای ایچ ایجرود با بیان اینکه استان زنجان در حوزه عمران روستایی، روستاها را به عنوان کارگاه‌های عمرانی تبدیل کرده است، گفت: امسال بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع در روستاهای استان آسفالت‌ریزی شده است.

سنگ فرش ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر روستایی استان را زی سال جاری یادآور شد و افزود: بیش از ۲۰۰ کیلومتر در روستاهای استان جدول گذاری انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان گفتک در ارائه خدمات عمرانی روستایی استان زنجان، در سال ۱۴۰۱ و ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ جزو استان‌های برتر بود که در سامانه منتاک وزارت کشور ثبت شد.

بیگدلی افزود: وستاها نیازمند توجه ویژه دولت هستند و در این راستا در دولت سیزدهم تلاش های فراوانی برای رفع مشکلات روستاهای استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: روز ملی روستا برای گرامیداشت و قدردانی از زحمات و تلاش‌های روستاییان و عشایر نامگذاری شده است، مجاهد مردان و مجاهد زنانی که در میدان اقتصاد و تولید کشور با گمنامی تلاش می‌کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا