شهرستان ها

امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است

ساری- فرمانده انتظامی مازندران امنیت و آسایش مردم را خط قرمز دانست و گفت: قاطعانه با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی در سخنان بین خطبه‌های نمازجمعه ساری با گرامی داشت یاد خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی از همراهی مردم و مسئولین و برای برقراری امنیت عمومی و اجتماعی تقدیر کرد.

سردار مفخمی با اشاره به شعار سال فراجا مبنی بر شهروند قانون مدار و و پلیس خدمتگزار افزود: برای برقراری امنیت عمومی باید همه ما همکاری و مساعدت داشته باشیم و تکلیف شهروندی برای اجرای قانون مسئله بسیار مهم و حیاتی محسوب می‌شود و همه باید پلیس خودمان باشیم.

وی پلیس ولایی و جامعه ایمانی و و حفظ ارزش‌ها را از دیگر شعارهای هفته فراجا ذکر کرد و گفت: افتخار پلیس این است که خود را سرباز ولایت می‌دانیم.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه مردم ملت ایران مؤمن انقلابی و ولایت مدار هستند، گفت: اگر هر یک نقش خود را به خوبی ایفا کنیم احساس امنیت افزایش پیدا خواهد کرد و خوشبختانه تعامل مردم با پلیس روز به روز بیشتر می‌شود.

سردار مفخمی حفظ ارزش‌ها را بزرگترین وظیفه مجموعه فراجا ذکر کرد و گفت: حفظ ارزش‌های اسلامی برای تعالی جامعه ایرانی اسلامی ضروری است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستاوردها و عملکردهای فراجا گفت: در نیمه اول امسال تردد خودرویی در استان ثبت شد و با تلاش‌های صورت گرفته امنیتی مثال زدنی در استان وجود دارد.

سردار مفخمی با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید به دلیل نبود زیرسخت‌ها و با توجه به ورود شمال بالای مسافران طی تعطیلات اخیر مجبور شدیم که محور کندوان را چندین بار یک طرفه کنیم.

وی از تماس یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر با سامانه ۱۱۰ در سال جاری خبر داد و گفت: بیشترین دغدغه مردم در زمینه سرقت‌ها بوده است. و برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه جزو اولویت‌های پلیس قرار دارد.

وی پیشگیری از جرایم سایبری را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: کلاهبرداری اینترنتی بیشترین جرایم را شامل می‌شود.

سردار مفخمی مبارزه با قاچاق مواد مخدر و اقتصادی را از دیگر اقدامات و تلاش‌های فراجا برشمرد و گفت: برخورد با افراد مختلف نظم امنیت عمومی نیز جزو برنامه‌هاست و خط قرمز پلیس امنیت مردم است و هر کسی بخواهد این خط قرمز را زیر پا بگذارد مقتدرانه و مسئولانه تا پای جان تلاش می‌کنیم تا امنیت برای مردم ایران و استان رقم بخورد.

فرمانده انتظامی مازندران به مخلان نظم و امنیت هشدار داد هیچکس حق ندارد امنیت را از مردم عزیز و شریف استان و کشور سلب کند زیرا قاطعانه با برخورد پلیس و مردم روبرو خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا