شهرستان ها

امکانات آموزشی رودهن با افزایش جمعیت منطقه همخوانی ندارد

دماوند- نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با تاکید بر اینکه اولویت ایجاد فضاهای آموزشی با رودهن است گفت: امکانات آموزشی رودهن با افزایش جمعیت منطقه همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد رسولی نژاد ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید و بررسی مهرالله رخشانی‌مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس دماوند و فیروزکوه که با حضور فرماندار، مدیر و مسئولان آموزش و پرورش رودهن، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران، خیران مدرسه‌ساز و برخی از اعضای شورای آموزش و پرورش رودهن و دیگر مسئولان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولویت آموزشی در منطقه را باید در رودهن اجرایی کنیم سپس در دماوند و فیروزکوه طرح‌ها اجرایی شود، زیرا رشد جمعیتی در رودهن بالا است.

رسولی نژاد گفت: در مسکن مهر مهرآباد رودهن، جمعیت روز به روز پیشرفت می‌کند، اما امکانات و فضاهای آموزشی بسیار کم است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با وجود ویروس کرونا زمان‌های مورد نیاز در دو سال گذشته را از دست داده ایم، اما تلاش خواهیم کرد، در همین فرصت باقی مانده اقدامات خوبی به ویژه در موضوع فضاهای آموزشی داشته باشیم.

وی افزود: یکی از مشکلات کمبود فضاهای آموزشی در رودهن، مراجعه والدین دانش آموزان از شهر بومهن است که مردم این شهر اشتیاق زیادی دارند تا فرزندانشان در رودهن ادامه تحصیل دهند و از اصلی ترین مشکلات است.

رسولی نژاد عنوان داشت: امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، از پروژه‌ها و مدارس نیمه تمام بازدید انجام شد و مقرر شد با کمک مسؤولان منطقه، پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در فیروزکوه، دماوند و رودهن برطرف شود.

دماوند- نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با تاکید بر اینکه اولویت ایجاد فضاهای آموزشی با رودهن است گفت: امکانات آموزشی رودهن با افزایش جمعیت منطقه همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد رسولی نژاد ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید و بررسی مهرالله رخشانی‌مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس دماوند و فیروزکوه که با حضور فرماندار، مدیر و مسئولان آموزش و پرورش رودهن، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران، خیران مدرسه‌ساز و برخی از اعضای شورای آموزش و پرورش رودهن و دیگر مسئولان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولویت آموزشی در منطقه را باید در رودهن اجرایی کنیم سپس در دماوند و فیروزکوه طرح‌ها اجرایی شود، زیرا رشد جمعیتی در رودهن بالا است.

رسولی نژاد گفت: در مسکن مهر مهرآباد رودهن، جمعیت روز به روز پیشرفت می‌کند، اما امکانات و فضاهای آموزشی بسیار کم است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با وجود ویروس کرونا زمان‌های مورد نیاز در دو سال گذشته را از دست داده ایم، اما تلاش خواهیم کرد، در همین فرصت باقی مانده اقدامات خوبی به ویژه در موضوع فضاهای آموزشی داشته باشیم.

وی افزود: یکی از مشکلات کمبود فضاهای آموزشی در رودهن، مراجعه والدین دانش آموزان از شهر بومهن است که مردم این شهر اشتیاق زیادی دارند تا فرزندانشان در رودهن ادامه تحصیل دهند و از اصلی ترین مشکلات است.

رسولی نژاد عنوان داشت: امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، از پروژه‌ها و مدارس نیمه تمام بازدید انجام شد و مقرر شد با کمک مسؤولان منطقه، پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در فیروزکوه، دماوند و رودهن برطرف شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا