شهرستان ها

امکانات ورزشی آوج باید تقویت شود

قزوین- فرماندار آوج با بیان اینکه امکانات ورزشی آوج باید تقویت شود، گفت: پیگیری پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش از اولویت‌های مدیریت شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید زرگر بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با جمعی از فعالین ورزشی شهرستان آوج با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تکمیل پروژه‌های شهرستان آوج، تاکید کرد: پیگیری پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش از اولویت‌های مدیریت شهرستان است.

وی افزود: اعتباراتی برای تکمیل، تجهیز و نوسازی سالن‌ها و مکان‌های ورزشی شهرستان تصویب شده است، در این حوزه تاکید ما بر توزیع عادلانه امکانات در نقاط مختلف شهری و روستایی است.

فرماندار شهرستان آوج یادآور شد: علی‌رغم وجود محدودیت‌ها و کمبودهای حوزه ورزش شهرستان آوج، به دلیل استعدادهای فراوان ورزشی و تلاش‌های جهادی مربیانی که بدون چشمداشت مالی فعالیت می‌کنند، تیم‌های ورزشی این شهرستان در مسابقات مختلف به خوبی ظاهر شدند.

وی در ادامه با اشاره به رویداد تحول آفرین انتخابات، بیان کرد: انتخابات یک رویداد سیاسی و اجتماعی تحول‌ساز است که محل تجلی اراده مردم در عرصه حکمرانی و سیاست‌گذاری در کشور است؛ قطعاً جامعه ورزشی نیز با دغدغه‌هایی که نسبت به مسائل کشور دارند می‌توانند با ایفای نقش مؤثر در حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش آفرین باشند.

زرگر یادآور شد: امنیت و پیشرفت کشور با مشارکت و نقش‌آفرینی در انتخابات گره خورده است، با مشارکت گسترده آحاد مردم دشمنان در اجرای توطئه‌های خود شکست خواهند خورد؛ طبق فرمایش مقام معظم رهبری، مشارکت گسترده منجر به تشکیل مجلسی قوی خواهد شد و باید همه دلسوزان ایران در جهت تبیین اهمیت آن اقدام کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا