شهرستان ها

انتخابات یک امانت الهی در دست مردم است

مشگین شهر_ نماینده ولی فقیه در سپاه مشگین شهر گفت: انتخابات یک امانت الهی در دست مردم است و باید این امانت الهی به اهلش سپرده شود.

حجت‌الاسلام محمد عابدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: باید با نگاهی آگاهانه و تفکری انقلابی و اسلامی رئیس جمهوری در تراز انقلاب و همسو با آرمان‌های امام ولایت فقیه و شهدا راه خدمت بخصوص شهید رئیسی انتخاب کنیم تا این انقلاب روز به روز قوی‌تر و مقتدرتر از گذشته شود.

حجت الاسلام عابدی در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: طبق دستور خداوند امانت‌های که در دست داریم باید به اهلش بسپاریم.

وی گفت: انتخابات یک امانت الهی در دست مردم است و هر کدام از ما باید این امانت را به اهلش بسپاریم باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم کار بلد ولایت مدار و مثل شهید رئیسی پرتلاش با اخلاص و صادقا نه به مردم خدمت کند چون در زمان و برهه حساسی هستیم و این انتخاب اصلح برکاتش به خود مردم برمی گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مشگین‌شهر اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و افزود: بعد فقدان این عزیز دیدیم همه روزنامه‌ها و مطبوعات و در فضای مجازی و جریان‌های مختلف از او تمجید می‌کنند دلم برای رئیسی سوخت در زمان حیاتش آنها حاضر نبودند یک کلام از او حرف بزنند این انسان چقدر مظلوم بود.

حجت الاسلام عابدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و لزوم مشارکت حداکثری در آن، عنوان کرد: انتخابات دولت چهاردهم یعنی انتخابات ریاست جمهوری که در ۸ تیر برگزار می‌شود بسیار با اهمیت و حائز جایگاه می‌باشد، بنابراین مشارکت و حضور پر شور و حداکثری ما و انتخاب فرد اصلح در این انتخابات می‌تواند زمینه تحولات بسیاری باشد و این حضور پرشور نشان عظمت و اقتدار کشور است

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: سپاه منتسب به شخص یا گروه خاصی نیست و از هیچ شخصی و گروهی طرفداری نمی‌کند وحق دخالت در انتخابات ندارند بلکه وظیفه سپاه و همه کسانی که حکمی از سپاه دارند این است که مردم را به شرکت وحضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا