شهرستان ها

انتخاب درست مردم برای کشور احترام آفرید

تایباد- یک مبلغ مذهبی گفت: انتخاب درست مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری باعث شد تا مقام‌های بین المللی بسیاری به رئیس جمهور ما ادای احترام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری عصر پنجشنبه در همایش جهاد تبیین که با حضور ائمه جمعه و علمی تسنن و تشیع، مسؤولان و کارگزاران دولت در شهرستان و اقشار مختلف مردم تایباد در مسجد جامع امام صادق (ع) تایباد برگزار شد، اظهار کرد: انتخاب درست مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری باعث شد تا مقام‌های بین المللی بسیاری به رئیس جمهور ما ادای احترام کنند و این یعنی انتخاب درست مردم برای کشور احترام آفرید.

مبلغ مذهبی بیان کرد: در بین مردم اعم از شیعه و سنی قرآن کتاب مشترک ما است و آدرس خداوند است، برای هر کاری در زندگی اجتماعی و شخصی آدرس می‌دهد و وقتی آدرس داریم حق نا امید شدن نداریم.

وی افزود: اختلاف، بی‌تفاوتی و سستی از آنِ افراد ناامید است و چنین افرادی به راحتی تسلیم دشمن می‌شود، این افراد پشتیبان ندارند اما ما مسلمانان خداوند را به عنوان پشتیبان داریم و کسی که پشتیبان دارد، ترس ندارد.

ماندگاری گفت: در طول تاریخی برخی تلاش کردن احکام خداوند را تفسیر کنند، مثلاً وقتی از خداوند از حجاب صحبت می‌کند، برخی مدعی هستند که این دستور منحصر به زمان یا مکان خاص است و ما باید خودمان پوشش خود را تعیین کنیم، این رفتار نسبت به بسیاری از دستورات خداوند وجود دارد ولی خداوند می‌فرماید، «باطل هیچ کاری از پیش نمی‌برد».

این سخنران برجسته کشوری بیان کرد: امام بزرگوار ما بر همین اساس فرمود، «آمریکا، اسرائیل، کمونیست و تمام قدرت‌های پوشالی از بین می‌رود»، کسی که پشتیبان او خداوند باشد ترسی از هیچ قدرتی ندارد اما پهلوی که پشتیبان او آمریکا بود حتی اجازه تدفین در همین کشور پشتیبان به او ندادند.

وی در خصوص عملکرد دولت شهید رئیسی گفت: شهید رئیسی ده‌ها پروژه بر زمین مانده را به جریان انداخت، طعنه‌ها را به جان خرید اما تلاش کرد زیربنای اقتصادی کشور را درست کند، او می‌خواست منتخب خدا باشد و خدا هم او را انتخاب کرد و شهید جمهور شد.

ماندگاری ادامه داد: خداوند می‌فرماید کسانی را انتخاب کنید که به دنبال توحید هستند، وحدت را دنبال می‌کنند، به دنبال قدرت داخلی هستند، به دنبال خدمت به مردم هستند، سابقه درخشانی دارند، برای حل کار مردم شب و روز نمی‌شناسند و مطیع امر اولی الامر هستند.

این مبلغ مطرح کشوری تصریح کرد: شهید رئیسی در سه سال ریل گذاری خاصی ایجاد کرد به طوری که هیچ مقام مسؤولی در دنیا وفات نکرده است که ۹۵ مقام مسئول دنیا به او احترام بگذارند، این یعنی شهید جمهور ما یک شخصیت جهانی برای ما ساخته است.

وی اضافه کرد: این احترام بین المللی به این دلیل بود که مردم درست انتخاب کرده بودند، الان هم اگر مردم انتخاب درست کنند و با مشارکت حداکثری در ادامه تشییع شهید رئیسی وارد شود و بهترین را انتخاب کنند، این احترام را تقویت می‌کنند.

ماندگاری تاکید کرد: امروز در انتخابات شرکت کردن یک واجب شرعی، قانونی و ملی است و باید به اختلاف، توهین یا تخریب «نه» بگویند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا